COLECTAREA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Site-ul http://www.mindo.ro/ reprezintă platforma online sub care comunică societatea MINDO S.A.
Datele cu caracter personal vor fi stocate în conformitate cu Regulamentul European nr. 679/2016(în continuare “Regulament” sau “Regulamentul”) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) doar atunci când ne acordați dreptul de a le prelucra.
Deoarece acordul în vederea utilizării datelor Dumneavoastră în scopurile mai sus menționate poate include și transmiterea acestora către partenerii noștri datele colectate pot fi redirecționate și către acești terți.
Conform cerințelor Regulamentului, MINDO S.A., în calitate de operator de date cu caracter personal, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
Colectarea datelor se face pentru prelucrarea în scopuri asociate produselor și serviciilor oferite de MINDO S.A., cum ar fi contactarea dumneavoastră (inclusiv prin poștă, e-mail, fax, mesaje text sau telefon) în legătură cu cererea de bunuri sau servicii ale acestuia. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și pot fi comunicate numai următorilor destinatari: dumneavoastră, împuternicitul operatorului, partenerilor contractuali ai operatorului.
Cine vă prelucrează datele cu caracter personal?
MINDO S.A., cu sediul în Dorohoi, strada Herța nr. 45, județ Botoșani, telefon 0231.610.210
Care sunt categoriile de persoane vizate?
Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal se adresează reprezentanților legali și/sau angajați responsabili de sau implicați în încheierea și executarea contractelor sau în derularea relației de colaborare cu MINDO S.A., potențiali clienți sau furnizori, angajați, stagiari sau colaboratori, precum și altor persoane care ne contactează sau ne vizitează sediile.
Care sunt tipurile de datele personale prelucrate, scopul și temeiurile prelucrării, destinatarii?
Dacă sunteți reprezentanți/delegați ai diferitelor firme (persoane juridice) colaboratoare
Procesăm datele cu caracter personal respectiv nume, prenume, telefon, e-mail, poziție deținută, denumirea angajatorului și alte date de contact în scopul executării contractului sau al încheierii unui nou contract și pentru îndeplinirea obligațiilor legale decurgând din contract/ofertă sau din relația de colaborare. Colectarea datelor cu caracter personal referitoare la persoanele de contact se poate realiza din mesajele electronice, din ofertele de contractare sau direct de la persoana vizată.
Categorii de destinatari pentru aceste date:
Autorități/ instituții de supraveghere și control, organe de urmărire penală, instanțe judecătorești etc conform legii;
Prestatori de servicii de transport/curieri în vederea ridicării/expedierii mărfii/corespondenței, societăți de mentenanță tehnică, furnizori de servicii IT, auditori sau alți consultanți de specialitate, alți terți autorizați să obțină dezvăluirea datelor cu caracter personal, potrivit legii;
Dacă sunteți vizitatori ai sediului nostru sau executați servicii de transport
De asemenea, este prelucrată imaginea dvs. ca o consecință a înregistrării acesteia de către sistemul de camere video cu circuit intern care monitorizează continuu incinta societății, în temeiul interesului legitim de a asigura securitatea obiectivului și conform Legii nr. 333/2003.
Categorii de destinatari cărora le sunt divulgate prin transmitere datele de mai sus:
Autorități/ instituții de supraveghere și control, organe de urmărire penală, instanțe judecătorești etc, conform legii;
Societăți de mentenanță tehnică, furnizori de servicii IT, auditori sau alți consultanți de specialitate, alți terți autorizați să obțină dezvăluirea datelor cu caracter personal, potrivit legii.
Pentru șoferii delegați ai transportatorilor, prelucrăm datele de identificare și în scopul întocmirii documentelor contabile (facturi, avize însoțire marfă) și a documentelor de transport (CMR), conform legii fiscale și pentru executarea contractelor de transport, respectiv de vânzare-cumpărare de mărfuri.
Categorii de destinatari cărora le sunt divulgate prin transmitere datele de mai sus:
Autorități/ instituții de supraveghere și control, organe de urmărire penală, instanțe judecătorești etc, conform legii;
Firmele care au contractat cu noi transportul mărfii sau achiziția acesteia, numai în privința relației contractuale executate de persoanele delegate;
Asigurători marfă transportată;
Societăți de mentenanță tehnică, furnizori de servicii IT, auditori sau alți consultanți de specialitate, alți terți autorizați să obțină dezvăluirea datelor cu caracter personal, potrivit legii.
Dacă sunteți delegați ai altor firme pentru executarea unor lucrări pe teritoriul companiei noastre
Datele cu caracter personal respectiv nume, prenume, serie și nr. Carte identitate, funcție, studii, calificare, angajator, aparținând persoanelor fizice care sunt delegate pentru executarea diferitelor lucrări în incinta societății sunt prelucrate în vederea asigurării instructajului colectiv de sănătate și securitate în muncă, conform Legii nr. 319/2006, cât și pentru a avea permis accesul în incinte, pe durata lucrării respective, în vederea executării contractului.
Categorii de destinatari pentru aceste date:
Autorități/ instituții de supraveghere și control, organe de urmărire penală, instanțe judecătorești etc, conform legii;
Angajatorul personalului instruit;
Societăți de mentenanță tehnică, furnizori de servicii IT, auditori sau alți consultanți de specialitate, alți terți autorizați să obțină dezvăluirea datelor cu caracter personal, potrivit legii.
Dacă sunteți candidați la posturile noastre vacante
Datele dvs.: nume, prenume, CNP, data nașterii, numele părinților, adresă, serie și nr. CI, funcție, studii, calificare, stare civilă, telefon, e-mail sunt prelucrate în procesul de recrutare în vederea încheierii unui contract individual de muncă.
Ele sunt transmise numai în privința persoanei selectate către următorii destinatari:
AJOFM în vederea obținerii repartiției, conform legii, furnizorul de servicii medicale în vederea verificării capacității de muncă la angajare, conform contractului.
Dacă sunteți persoane care ne contactează pentru alte solicitări
Colectăm date cu caracter personal atunci când o persoană ne contactează referitor la o întrebare, solicitare, reclamație (cum ar fi numele, detaliile de contact și conținutul comunicării). În aceste situații, persoana respectivă are controlul asupra datelor cu caracter personal transmise, iar noi vom folosi aceste date numai în scopul de a răspunde solicitării.
Pentru cât timp vă salvăm datele dvs. cu caracter personal?
Vom stoca datele dumneavoastră cu caracter personal doar pentru perioada de timp necesară atingerii scopurilor prelucrării, așa cum sunt ele menționate mai sus, și cu respectarea reglementărilor legale în vigoare.
Astfel, în funcție de scopurile prelucrării, datele dumneavoastră sunt păstrate:
• pe durata existenței relației contractuale sau de colaborare, precum și, dacă este cazul, ulterior încetării acesteia pe perioada impusa de prevederile legale aplicabile, pe perioada de prescripție, inclusiv, dar fără a se limita la, regulile privind arhivarea.
• filmările sistemului video cu circuit intern se păstrează pe o perioadă de maxim 30 zile, cu excepția incidentelor de securitate, pentru care materialul filmat se păstrează peste această durată, în funcție de timpul necesar investigării suplimentare a acestuia.
• datele candidaților se păstrează până la finalizarea procesului de recrutare, fiind șterse/distruse la ocuparea postului respectiv, cu excepția: (i)exprimării consimțământului pentru păstrare și (ii) a datelor candidatului care a fost angajat;
• datele vizitatorilor sediului nostru sunt păstrate conform prevederilor legale și regulilor privind arhivarea.
În anumite circumstanțe, am putea păstra datele dvs. cu caracter personal pentru perioade mai lungi de timp, în cazul oricăror plângeri sau probleme care pot apărea, precum și în scopul constatării, exercitării sau apărării drepturilor noastre în fața organismelor de soluționare a litigiilor.
Drepturile dumneavoastră
Regulamentul conferă mai multe drepturi persoanelor cărora li se prelucrează date personale. Astfel, pe lângă drepturile existente în prezent, regăsim și dreptul la portabilitatea datelor sau pe cel de ștergere a datelor. Iată pe scurt care sunt drepturile pe care le aveți:
Dreptul de acces înseamnă că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care va privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.
Dreptul la portabilitatea datelor se referă la (i) dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
Dreptul la opoziție vizează dreptul de a va opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului.
Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") înseamnă că aveți dreptul de a solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; va retrageți consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; va opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.
Prin accesarea site-ului nostru pot fi procesate, dar fără a se limita la acestea, următoarele date:
· Adresa IP a computerului de la care se face accesarea;
· Data și ora accesării sau solicitării;
· Denumirea paginii accesate/fișierului accesat;
· Browser-ul folosit de către utilizator, inclusiv versiunea browser-ului;
· Sistemul de operare folosit de către utilizator;
În acest context sunt utilizate și cookie-uri.
Cookie-urile sunt fișiere-text salvate pe computerul vizitatorului paginii web, permițând astfel recunoașterea unui utilizator anonim.
Pe această pagină web sunt folosite cookie-uri pentru a putea realiza un protocol mai exact al accesarilor paginii web.
Aveți în orice moment posibilitatea de a dezactiva cookie-urile acestei pagini web. Va rugăm să aveți în vedere că dezactivarea cookie-urilor restrânge funcționalitatea paginii web.